Republika Srbija
OSNOVNO JAVNO TUŽILAŠTVO U KRALjEVU

            OSNOVNO JAVNO TUŽILAŠTVO U KRALjEVU, rukovodilac Osnovnog javnog tužilaštva u Kraljevu Mirjana Milović Kolarević, na osnovu čl.19. Pravilnika o upravi u javnim tužilaštvima, Uredbe o merama za vreme vanrednog stanja (“Službeni glasnik RS” broj 31/20), Uredbe o organizivanju rada poslodavca za vreme vanrednog stanja javnih tužilaštva proglašenog 15.03.2020.godine (broj 112-01-557-2020-05 od 17.03.2020.godine) i Obaveznog uputstva Republičkog javnog tužilaštva  O.br.2/2020 od 16.03.2020.godine i O.br.3/20 od 17.03.2020.godine donosi

 

ODLUKU O ORGANIZACIJI PROCESA RADA U OSNOVNOM JAVNOM TUŽILAŠTVU U KRALjEVU  ZA VREME VANREDNOG STANjA PROGLAŠENOG DANA 15.03.2020.GODINE

 

  1. Za vreme trajanja vanrednog stanja svi nosioci javnotužilačke funkcije postupaće bez odlaganja i u skladu sa zakonom, u predmetima koji ne trpe odlaganje i u kojima je potrebno preduzimanje hitnih mera propisanih posebnim zakonima, u predmetima u kojima je određen pritvor ili se predlaže određivanje pritvora, u predmetima u kojima je preduzimanje radnji vezano za rok, a hitno će postupati i prema licima za koje postoji osnov sumnje da su izvršila krivično delo nepostupanje po zdravstevnim propisima za vreme epidemije iz čl.248. KZ, kao i u predmetima za krivično delo izazivanje panike i nerede iz čl.343. KZ. u predmetima zbog .

 

  1. U predmetima koji nisu obuhvaćeni obaveznim upustvom Republičkog javnog tužioca O.2/20 od 16.03.2020. godine, procesne radnje i postupanje koje zahteva neposredni kontakt sa licima, odložiće se u skladu sa zakonom i rokovima.

 

  1. Za vreme trajanja vanrednog stanja neće se vršiti prijem stranaka i neće se omogućavati uvid u predmete i fotokopiranje spisa, osim za predmete iz tač.1. ove odluke, a samo u hitnim slučajevima će se izdavati potvrde.

 

  1. Prijem pismena će se vršiti preko pošte na adresu 36000 Kraljevo, ul.Pljakina br.4 ili na adresu elektronske pošte opjtkv@ptt.rs.

 

  1. Nosioci javnotužilačke funkcije rad po predmetima obavljaju u prostorijama javnog tužilaštva, osim ako je moguće obavljanje poslova od kuće, na osnovu odluke rukovodioca odeljenja.

 

  1. Nosiocima javnotužilačke funkcije i tužilačkom osoblju koje je starije od 60 godina ili koji imaju hronične zdravstvene probleme koji predstavljaju potencijalnu zdravstvenu opasnost u vezi sa pandemijom COVID-19, kao i roditeljima koji imaju decu do navršenih 12 godina starosti, omogućava se da poslove obavljaju od kuće.

 

  1. Tužilački pomoćnici će raditi od kuće (pripremati nacrte tužilačkih odluka), s tim da će se sačiniti raspored dežurnih tužilačkih pomoćnika na nedeljnom nivou koji će svoje radne obaveze obavljati u prostorijama javnog tužilaštva.

 

  1. Rad zaposlenih na poslovima upisničara i zapisničara organizovaće se na nedeljnom nivou, a kako bi se obezbedilo pravilno i nesmetano funkcionisanje Osnovnog javnog tužilaštva, uz prisustvo neophodnog broja nosilaca javnotužilačke funcije i tužilačkog osoblja.

 

  1. Svi zaposleni, bez obzira na način vršenja svoje radne obaveze, dužni su da se jednom nedeljno telefonskim putem javljaju rukovodiocu tužilaštva.

 

  1. Rukovodilac tužilaštva će izraditi plan dežurstva lica koje će na nedeljnom nivou raditi za vreme trajanja vanrednog stanja, a u cilju kako bi što manji broj                         zaposlenih rad obavljao istovremeno  u jednoj prostoriji i kako bi roditeljima    koji imaju decu do navršenih 12 godina starosti, a koji nemaju mogućnost da   poslove obavljaju od kuće, poslove obavljali u terminima kada mogu da obezbede   nadzor drugih lica nad decom.

 

 

           

                                                                                                                      RUKOVODILAC UPRAVE

                                                                                                          OSNOVNOG JAVNOG TUŽILAŠTVA

                                                                                                                      Mirjana Milović Kolarević